Fullbokad dag..

Idag har vi firat min systerdotter som fyllde 12år (?).. Haha, vet inte hur gammal hon blev ^^'

Vi åt tårta och sedan åkte vi till stan och lite senare åt vi mat på en restaurang.
Det blev kycklinggryta med ris. Men första tuggan var inte så trevlig då riset var knaprigt.. BLÄÄH!!

Men min far gick fram till kassan och klagade så vi fick ny mat med potatis istället... Det var faktiskt gott.

Sedan så skulle jag och Joel (min make) träffa några kompisar..
Var kvar till kl 20.15 sedan åkte vi till stallet och gav alla hästar mat..
Underbara hästar <3

Vi kom hem från stallet ca kl 22.45.




Så nu blir det inte så mycket mer än en film och sedan sova.. God natt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0