Tävling idag =)

Jag har inte tävlat sedan våren 2007 p.g.a skada och har inte kunnat rida regelbundet sedan dess.
Hopptränat har jag bara gjort några gånger under dessa år.
Det fick alltså bli en klubbtävling och en ganska låg höjd så jag kan få tillbaka rutinerna.
Men sedan så blir det att klättra i klasserna igen =)

Pållarna jag tävlade med har jag aldrig ridit förut och man var tvungen att ha säkerhetsväst vilket gjorde så att jag kände mig stel som ett kylskåp.
Den första jag hoppade med var seg och hade vägrat med den som hade honom innan.
Och hon hade sporrar vilket jag inte hade.
Men ändå gick det så jäkla bra att vi nollade och var snabbast i den klassen.
Så det blev en söt rosett =)
---
Jag gillade verkligen inte den andra pållens galopp vilket gjorde att jag tog det väldigt lugnt då det var obehagligt. Men vi nollade och det blev även där en rosett.
Resultat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0